Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeBoczo, to ja byłem tym gościem na 800, kiedy Ty jechałeś multi, przyznaję, na szosie silnik jest cudowny, jednak w terenie (tego samego dnia byłem na Hali Skrzyczeńskiej) porażka, za dużo zbyt radośnie oddawanego momentu, zawieszenie, pomimo dużego skoku, porażka (ważę 78kg, dla wścibskich). Również ja wspomniałem, że byłoby idealnie wziąć zawiechy z GS-a, ale to było przed jazdą off, po niej stwierdzam, że silnik nie jest tak uniwersalny jak w GS-ie. Co do ochrony przed wiatrem, to z przyjemnością stwierdzam, że jest niesamowicie skuteczna, za to na stojąco nie da się jechać. Reasumując, naprawdę dobry motocykl, polecam.
OdpowiedzKolego podaj maila do siebie....ma kilka pytanek...planuje zakup 800
OdpowiedzPodaj swojego, napiszę Ci na niego, nie wiem, czy tutaj da się jakoś prywatnie wpisać.
OdpowiedzMoj mail: psmoku@poczta.onet.pl
Odpowiedzja mam podobne "zmartwienie" czyli ma być 800, pytanie Tiger czy GS?
Odpowiedzja juz kolego zdecydowalem ...Tigerek :)
Odpowiedzto napisz kolego co cię przekonało
Odpowiedz